Bingolotto

Ikväll är det dags för Bingolotto. Nu är man pensionär på riktigt. Men jag ska vinna den där jävla Thailandsresan ikväll tänkte jag och åka långt bort från Sverige. Hejdå!

Hade Izolde till imorse. Sen hämta T henne vid halv 10. Sedan har vi vart inne bara jag och Tony. Spelat poker och självklart gör han bort sig så han förlorar när jag har sett till att han ligger först. Ja jag säger då det. Det krävs fan en kvinna till allt!

Fick maten lagad till mig idag, fast jag satt bredvid och sa hur han skulle göra bara. Men gott blev det iallafall.
Annars har det varit väldigt lugnt.

Så nu är det dags för Bingolotto hemma hos Tonys föräldrar. Jag vinner, dom förlorar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0