Jobbat

Imorse klockan 9 ringde min mobil. Det var Carina på hotellet som undrade om jag kunde komma och jobba. Jo, det kunde jag väl, sa jag sådär lagomt nyvaket. Men jag tar mig ut inte dit fortsatte jag.
Inga problem, Leevi hämtar dig om en halvtimme.
SNacka om att jag fick brådis. Flög upp ur sängen och åt hårdbröd och borstade tänderan i princip samtidigt. Fick leta jobbarbyxorna som en galning innan jag började prata med mig själv för att hitta dom. Dom låg i garderoben i påse såg jag tillslut. På med kläderna och började fundera över att jag har ju ingen mat! Men kom på att jag har ju matavdrag så jag får ju lunch där. Vilken tur!
Fick hämtning vid 9:40 och så började jag 9:45. Det gick bra och snabbt.
Halv 3 slutade jag idag. Verkar inte som det blir mer där nu. Men det hade tydligen bokats på massor idag, bara sådär pang!

Ikväll ska jag baka bullar med en ny fyllning i. Hoppas dom blir goda. Till kalaset på lördag.

Imorgon ska jag till psykologen igen 10:30 och sedan ska jag cykla ut till golfen och skriva på papper som jag ska lämna till ams.

Onsdag ska Anna hämta mig på förmiddagen och sedan ska vi åka till Sandra i Bovik och hälsa på. Sedan vet jag inte vad som händer. SKa väl hälsa på lillpluttan i veckan med för hon kommer inte hit förren på torsdag. Tänkte ju hämta henne igår redan men eftersom hon var lite magsjuk och han med så tyckte vi det var lite onödigt om jag skulle bli sjuk jag med. Och så ville han tydligen ge henne tårta på sängen på torsdagmorgon så jag får henne inte förren på torsdag eftermiddag. Kl 13 är det ju begravning så jag hämtar henne efter den. Usch vad jobbigt att gå på begravning.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det är alltid lika skoj att vakna av telefonen och att man blir inkallad på jobb... Men får du jobba trots att du är sjukskriven?? Vad säger Försäkringskassan om det? Kram kram

2009-04-21 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0