Påskhelg!

Natten till idag jobbade jag på Heartbreak igen. Det var ett tag sedan. Egentligen skulle jag jobba nu ikväll igen men jag har sjukskrivit mig nu. Jag ska dessutom till läkaren och få en sjukskrivning från Cherry ett tag. Min hjärna hänger inte med för fem öre längre och det passar inte att jobba som croupier just nu när det är som det är. Det känns inte ultimat att sitta och räkna när hjärnan går på högvarv i andra tankar och funderingar. Så jag tror nog jag måste säga ifrån mig Cherry ett tag. Absolut inte säga upp mig från dom men vara sjukskriven ett tag.

Jag är rätt så seg idag. Ont i skallen och allmänt risig. PMS besvär eller vad? Ja, jag vet inte jag.

Nu sitter vi och poppar Lady GaGa på hög volym och försöker få tiden att gå innan vi ska dra till Gävle. Ska träffa några kompisar till Tony och så kanske det blir lite påskfest.
För imorgon är det påskafton. Men tänka sig! Imorgon ska Izolde få sitt allra första påskägg och jag ska såklart vara med då. Längtar efter henne. Ska ha henne från söndag. SKa bli kul! Kan vi göra nåt mysigt.

Och om 2 veckor kommer mamma, pappa och syrran ner på kalas. Det ska bli så kul! Längtar ju efter dom massor. Önskar man kunde bo närmare så man kunde ses ofta. Dom kan flytta in i min källare!

Får se hur länge man orkar med ikväll då innan man däckar. Inte av spriten utan av tröttheten. Jag lägger mig under bordet direkt så ordnar det ju till sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0