Rensar i garderoben

Jag har ju börjat ta tag i saker nu som jag skulle ha gjort för ett tag sedan.
Alldeles nyss började jag rensa i garderoben och har hittat en del kläder jag tänkte lägga ut på Tradera i helgen. Måste få hjälp att ta bilder på dom och så hjälp med att lägga in dom där för det har jag aldrig gjort men Tony sa att han skulle hjälpa mig med det.
Jag har en svart balklänning som jag ska sälja med för jag har ingen användning för den alls. Den bara hänger och samlar damm. Kanske man kan få en slant för den istället för att den bara hänger.
Kanske inte så vanligt med svarta balklänningar heller. Kanske.
Hittade en del tröjor med som ska bort.
Ska fortsätta sen med nästa hylla. Passar bra att göra om och vika om nu när man har tvättstugan. Jag måste bara hämta galgar hos exet så jag kan börja hänga upp kläder istället för att vika ihop allt. Det blir så höga högar!

Förmodligtvis så kommer Tony på lördag någongång. Får Izolde imorgon till måndagmorgon så jag ska ha henne hela helgen hade jag tänkt. Ska bli mysigt!
Hoppas nu då bara att exet tillåter att hon är här när Tony är här som han sa att han tyckte var bättre då. Så får vi hitta på nåt i helgen. Gå till parken och leka lite kanske. På söndag var det kanske fika hos Anna med så då får han väl följa med om han vill det då. Blir ju spännande det! Allt blir så nytt när man träffar en ny, men samtidigt är det ju så himla mysigt med.

Nu ska jag fortsätta med garderoberna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0