Solen är här igen

Och jag känner mig redan mycket piggare,
Men varför kan jag inte sova på morgonen när jag väl får?
Efter att ha haft Izolde i 3 nätter och vaknat klockan 6 på morgonen så trodde jag att jag nu skulle få sova länge några mornar innan hon kommer igen. Men tjena!
Igårmorse vaknade jag halv 8. Idag vaknade jag 8, halv 9. Tony sover fortfarande.
Jag gick och la mig igåreftermiddag och sov 2 timmar. Det var skönt och jag var så trött.

Igår blev jag av med 2 plagg som jag haft på Tradera. Ett par jeans som blev sålda för 50 kr. Synd det inte blev mer. Och så min balklänning som blev såld för 250 kr. Den skickade jag iväg igårkväll. Fick 300 kr igår iallafall. Det är ju alltid något. Jag ska lägga ut mer kläder på Tradera också. Bra sätt att tjäna lite extrapengar på ju.

Idag är det fredag. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Imorgon ska vi nog till Anna i Årsunda och hälsa på och grilla lite korv. Sedan kanske Izolde kommer på eftermiddagen eller så kommer hon hit på söndag. Får se.
Lilla pluttan fyller ju år om 6 dagar. Vad stor hon blir. 2 år! Redan!
Jag ska ha kalas för henne på lördag nästa vecka. Mamma, pappa och syster kommer på fredag om en vecka. Det blir lite folk som kommer ändå tror jag. Anna med familj och Jenny med familj. En annan Jennie kanske också kommer med sin dotter. Det är ju kul om det kommer lite barn när det är barnkalas. Sedan har T kalas för henne med sin släkt på söndagen.
Bara det att jag inte vet vad jag ska köpa till henne i present. Har ingen aning alls!

Ska ringa Fonus och säga att jag ska komma på begravningen med....usch vad jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0