15000 kr

Det är vad Tony är skyldig mig och han vägrar betala tillbaka.
Hur ska jag bete mig?
Han har fått lön och hela skiten men jag har fortfarande inte fått en spänn.
Han bodde hos mig gratis några månader och då tycker jag att det är en självklarhet att betala för sig. Är det inte så?
Nu när det blev som det blev?
Han är skyldig syrran 2000 först och så ska han betala en bensinräkning på 2600 och så vill jag ha minst 10000 för att han bodde här GRATIS!
Varför ska jag alltid vara så dumsnäll för?
Är det dumt att vilja vara snäll?
Tydligen för nu får jag bara en jävla massa skit för det iallafall. Det gör så att när man verkligen kan och vill ställa upp så kan man inte för man kommer alltid tänka en extra gång innan man gör det.

Men hur som helst....
Skitstövlar finns det många av här i världen och det är ju tråkigt när man råkar ut för en. Känner mig utnyttjad...
Det är äckligt!

Men....
Livet är inte helt surt.
Någon som faktiskt funnits i mitt liv hela det här året utan att vi setts så mycket har börjat finnas i mitt liv så himla mycket mer nu. Det känns underbart! Han är underbar. Trygg, stabil, rolig, gullig, lyssnar och förstår och är bara hur underbar som helst. Precis en sådan som alla tjejer bara drömmer om. En sådan underbar kille att ta med hem och visa upp för sin mamma och pappa. En sådan som aldrig skulle svika en. Inte för någonting.
Och allt känns underbart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0