Beachparty

Hujedamig vad roligt det var igår på Strandbaden i Årsunda. Jag var dit med min vän Anna. Hennes gamla jobbarkompisar skulle ha beachparty och jag fick följa med.
Anna hade gjort, eller det var hennes kille, iordning lax och potatisknyten till oss som vi la på grillen. Oj så gott det var! Och jag hade köpt ett gott rött vin till.
Blev rätt så på pickalurven men det var så himla kul.
Jag jagade Anna både på stranden och i vattenbrynet eftersom hon lovat mig att inte röka, och det gjorde hon ändå så jag skulle ta den jäkla ciggen från henne, men det hela slutade med att jag fick ta av mig mina tights och hänga dom vid elden för dom var dyngsura! Hade ju kjol på mig iallafall.
Myggbett till tusen fick jag. Eller om det är några andra slags bett.
Men det var det värt för jag har nog aldrig haft så mysigt förut på en fest innan. Myspys!
Kom hem någon gång inatt. Vet inte vad klockan var.
Sov och vakna 5:40 imorse och skulle upp klockan 6.
Var pigg fram till frukosten vid 9 och då höll jag på att somna, men sedan blev jag pigg igen.
Så visst kan jag festa till rätt rejält även om jag ska upp och jobba. Det har jag aldrig gjort förut och tror inte det kommer ske så himla många fler gånger, men huvudsaken man hade kul igår, och det hade nog dom flesta!



Anna och jag


Strandbaden




Tha Gang (saknas några)



Vilka ljushuvuden!

Precis som igår är det kokhett ute. Det är jobbigt att vara ute i solen såhär pass länge på dagarna i den här värmen. Man vill bara klä av sig och gå halvnaken men det får vi inte. Tjocka oluftiga arbetsbyxor och tjocka skor med stålhätta är ju inte det man föredrar en sådan här dag. Så man är ju sjöblöt av svett vid lunch. Usch!

Jag hade tänkt och handla lite idag. Har inget hemma nu. Hälsa på Izolde med ska jag. Dom åker till Östersund imorgon tror jag och hälsar på över helgen. Hade velat åka med men jag ska jobba på lördag. Tråkigt!
Undrar om jag ska vila en halvtimme....


Kommentarer
Postat av: syster

fina bilder (:

2009-08-06 @ 17:11:05
Postat av: lurksmulan

Vad trevligt ni verkar ha haft det! Jobbigt att det körde ihop sig med Norge. Jag hoppas att du hittar en lösning som gör dig lycklig.

Kan man inte få se en bild på Izolde?

2009-08-07 @ 21:27:20
URL: http://lurksmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0