En aning bortskämd

Jag är hemma med dunderförkyling.
Läkaren sa att jag har luftvägsinfektion så det är bara att vara hemma tills jag blir frisk nu.
Jag fick läkarintyg som jag ska trycka upp i fejset på chefen nästa vecka när jag är tillbaka. Så får han se att jag visst är sjuk! Så det så!
Trotsig som en liten unge, javisst, men jag blir lite less när man inte blir trodd.

Idag har jag annars haft en sovdag.
La mig vid 21 igårkväll och sov till 8 nåt imorse.
Sedan låg jag och drog mig bra länge innan jag skulle till läkaren. När jag kom från läkaren la jag mig och sov från 12 till halv 6 ikväll. Gisses...Men skönt var det. Stoppade i mig 2 alvedon innan och sov skönt.
Den Underbara kom med mat till mig och hade köpt en bok som jag länge velat ha. Hur gulligt var inte det då? Jag blev alldeles rörd. Jag har inte fått en Krya-På-Dig-present förut, bara sådär.
Jag blev så glad!
Boken är Idealisten av Tomas Bodström och den verkar skitspännande, så den ska jag börja läsa snart!

Åh vad han är gullig!!!
Och så lagade han mat, fast jag har ju varken lukt eller smak nu. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0