En natt att minnas!

Inatt såg jag då UNDERBARA Lady GaGa på Stortorgets scen, live! Hur underbar och bäst är hon inte då?
Kaxig som få och snygg som bara den. Hennes kropp skulle jag vilja ha. Varför kan inte jag få se ut som hon?
Det var proppat med folk. Jag tror aldrig det har varit så mycket folk på stortorget någon gång förut. Det tråkiga var att jag stog där alldeles ensam. Syster och hennes kompani hade försvunnit redan vid Presidenttalet och det är svårt att ringa inne på området, så det slutade jag med att jag såg henne själv. Tråkigt ändå.
Önskar...önskar kanske...eller ja...jo, jag önskar att Du hade varit med, faktiskt.
Poker Face! Popopopoker Face!
Behöver jag säga mer?
Vilket ös! Det bästa jag varit med om på länge! Önskar jag hade stått närmare. Jag stog nästan längst upp.
Jag kommer lägga in några kassa bilder från konserten sen. Håll till godo gott folk!

Imorgon åker jag hem till Sandviken igen.
Chefen sa att jag fick börja på tisdag om jag ville, så då gör jag så. Så jag fick 2 dagars semester ändå. Bävar inför att behöva förklara mig för alla varför jag är tillbaka, men chefen kanske säger något imorgon att jag är tillbaka på tisdag. Så dom blir förvarnade och inte chockad på tisdagmorgon. Det vore bäst.

Nu kanske lite lek med Dollie och lite frukost skulle sitta fint.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ringde mig igår natt såg jag haha :)

Var du fuller då eller??

Har börjat stänga av mobilen på nätterna.

Iaf de gånger jag inte vill vakna av att de ringer mig om jobb å så var det nu!

Jag har haft lite ledigt men imon börjar allvaret igen.

Massor av jobb nu i 2 veckor.

Sen..... ??

Stämpla antar jag :-(

Verkar som du hade toppenkul på Lady Gaga å det är jag glad för :-)

Bra att du blir hemma i Viken å inte drar iväg till nåt dumt land till en velig kille!

Eller är det veligt land å dum kille....?

Han går miste om dig iaf å det säger allt!

Du har skinn på näsan du å det kommer man långt med!

Kraaaam...

2009-08-02 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0