Förkylningen

Den fortsätter precis som den ska.
Jag mår bättre, är piggare men ska vara hemma tills jag är helt fullt frisk den här gången så jag inte får tillbaka den senare igen. Eller ännu värre, får svinflunsan.
Det är u en kie, 27 år, här från där jag bor som fått åka till Danmark för behandling förhan höll på att dö. Det känns inget vidareall. Det är ju bara människor i min ålder som åker på den sådär ordentligt än så läge. Ska man bli rädd? Det är jag. Jag tänker vaccinera mig.

Anders bakar äppelpaj till mig ikväll. Vi for en snabbis hem till hans mamma ikväll och plockade äpplen på hennes gård. Så nu har jag träffat henne med. Hon verkar jättegullig! En riktig hurtbulle.

Ikväll blir det soff/ryggläge bara. Hoppas på en bra film. På TV alltså.
Sedan ska jag mysa ner mig i sängen med min nya bok. Den är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0