Kräftskiva

Imorgon smäller det.
Det är dags för kräftskiva!
Oj vad jag har längtat.
Jörgen och hans tjej Pernilla har ordnat skivan och vi blir 12 pers tror jag ungefär. Ska bli riktigt kul!
Det tråkiga är att jag är förkyld.
Var hemma från jobbet idag. Hade velat åka hem igår vid lunch men stannade kvar ändå. Men idag var jag hemma.
Ont i halsen, hostar och ont i örat.
Kände mig febrig igår.
Har dessutom urinvägsinfektion, men den verkar vara borta idag. Äntligen! Och utan medicin den här gången. Jag härdade ut för en gångs skull. Men usch, det gör ju så ont så man vill inte gå på toa!
Men hur som helst. Jag hoppas jag är piggare imorgonkväll då.
Sedan är det nog slut på fester på ett tag.




Igår var jag lat och köpte hamburgare från Agakiosken. Anders åt här igår med mig. Han är så gullig han. Bryr sig om en när man känner sig lite hängig och så. Borde spela lite golf med han snart igen. Men har som aldrig tid känns det som. Kanske nästa helg?

Sitter just nu och glor på Sjunde Himlen och det är ett julavsnitt och nu spelas: Have yourself a merry little x-mas. Det måste nog vara den vackraste jullåt som finns. Nu längtar jag till jul! Jag brukar alltid längta till jul men förra året gjorde jag inte det. Inget var sig likt då. Då hade jag precis flyttat in i min egna lägenhet och på julaftonsmorgonen åkte jag med Lasse och hans fru upp till Östersund för att fira jul med mamma och pappa och övrig familj. Izolde stannade kvar hos T. Men i år är det min tur att ha henne. Vi åker nog till Östersund hon och jag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0