Lördag

Idag var det alltså dagen D för att åka till Norge, men det blev inte så.
Jag vet inte vad det var för fel men Tony visste inte längre vad han kände för mig sa han så jag hade ingen lust alls att åka ner. Jag bestämde mig sent igårkväll för att inte åka.
Jag messade min chef för att höra om jag fick komma tillbaka till golfen och det fick jag, berättade han idag. Så det var ju himla bra.
Men fortfarande, jag har ju inget jobb om 2 månader. Men jag kan inte åka till någon, och se honom varje dag, som inte vet om han vill fortsätta eller ej. Flytta till ett annat land och allt det där. Jag klarade inte det. Jag önskar självklart att saker och ting vore annorlunda men nu är det som det är och jag sa till honom igår att jag ville bryta. Visst är vi vänner, men jag kan inte vara ihop med någon som inte vet längre vad han känner. Känns inte som det är någon mening.
Jag har längtat så himla mycket efter honom. Jag har saknat honom så otroligt, och så fäller han bomben, 2 dagar innan jag ska åka. Jag pallar inte sånt.
Men, jag samlade ihop mig och packade en liten väska imorse och drog till Östersund och mamma och pappa. Mina kära föräldrar, som alltid finns där i vått och torrt.
Och jag får se Lady Gaga inatt på Storsjöyran. Jag är så lycklig över det!
Så ikväll blir det nog lite god mat och gott vin och sedan blir det då Yran. Ska bli jätteroligt mitt i det här tragiska.
Men det här är så typiskt mitt liv...och kommer nog så förbli.

Jag åkte till Henke igårkväll. Jögga var där han också och vi satt på Henkes nybyggda altan till 3 inatt och surrade och drack lite öl. Jag drack en folköl bara eftersom jag skulle köra hem sedan. Så det var trevligt att träffa lite folk sent igårkväll trots allt. Det behövdes.
Så nu ska jag samla mina tankar i 2 dagar som jag blir här uppe innan jag börjar på golfen på tisdag igen.
Och jag bävar inför att behöva förklara mig inför hela jobbet. Jag vet hur en kommer reagera; Vad var det jag sa?!
Jag orkar inte. Tänker säga att jag inte vill prata om det för det ju för fan privat. Alla behöver ju inte veta. Öberg och Henke vet hur det är på riktigt, men ingen annan. Och så ska det förbli också.
Men jag vet nog hur snacket kommer gå. Tyvärr.

Men nu ska jag ha roligt ikväll och hoppas att Gagas konsert blir hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å vad trågigt gumman.

Krammar om hårt*

2009-08-02 @ 16:25:46
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0