Regniga natt

Idag är det lördag. Jag har haft en riktigt mysig morgon faktiskt. Jag tänker inte gå in på några detaljer men mysigt har det varit.
Jag vaknade 20 minuter innan klockan ringde imorse och sedan blev det lite frukost innan jag åkte till T för att vara hos Izolde några timmar för T hade lite grejjer han skulle göra idag.

Idag blir det bara innelek för det regnar så jäkligt idag. Så himla tråkigt när det ska vara kräftskiva ikväll och allt.
Men det skulle tydligen spricka upp på eftermiddagen så jag hoppas på det!
Annars kommer jag väl bli jättesjuk antar jag.
Känns nästan som jag har lite feber idag. Kallsvettas och halvt om halvt orkeslös.
Ont i halsen fortfarande.

Igår på eftermiddagen kom Anders förbi med halstabletter till mig. Gulligt! Han stannade och åt middag. Vi gjorde bakad potatis med hemmagjord skagenröra och ugnsstekt lax till. Det var supergott! Hyrde en film som vi inte såg, som vi kanske ser på imorgon istället. Skjutsade Öberg och hans granne ner på stan igårkväll med. Sedan gick jag och la mig och sov till halv 8 imorse ungefär. Jag var ganska trött.
Det är underbart att ha fått en så bra vän. Honom vill jag aldrig vara utan. Sådana människor växer då rakt inte på träd måste jag säga.

Nej nu hoppas jag på finväder inför kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0