Sjuklingen

När ska förkylningen släppa?
Och hur mycket snor finns det egentligen i näsan?
Snart måste hea hjärnan vara utfräst. Det kan ju inte finnas så mycket kvar nu. Jag har säkert snytit mig 50 gånger redan idag. Det är helt sjukt!

Har sovit hos Anders hela helgen. Han har lagat mat åt mig och och bakat världens godaste äppelpaj och tagit hand om mig på allra bästa sätt.
Igår sov jag hur mycket som helst. Först sov jag till 11. Sedan somnade jag vid 15 och sov till halv 6 på kvällen. Och så somnade jag vid 23 igårkväll igen.
Men jag är så himla trött! Jag brukar aldrig vara såhär trött. Men det kanske är för att jag är sjuk. Känner inte alls igen mig...

Idag ska Izolde börja på gymnastik. Jag funderar på om jag ska följa med och filma. Men å andra sidan kanske det är dumt? Åh, jag vet inte alls jag. Jag behöver ju inte vara uppi en massa barn, utan kan sitta för mig själv. Vill ju så gärna vara med ju!
Har ju ett tag kvar att fundera på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0