Strandbaden, Årsunda?

Anna frågade mig igår om jag ville hänga med till Strandbaden ikväll och festa lite.
Då var jag inge sugen men idag tänkte jag att vaffan, klart jag kan det, så nu är jag sugen till tusen. Men har inte fått svar av henne än med tider och så, och dessutom så har jag ingen skjuts och ingen hämtning ikväll/inatt. Typiskt.
Ska höra med några om någon har lust men jag tvivlar på det starkt. Annars kanske jag kan åka med någon hem sen men ja, det vet jag ju inte än. Anna får kolla upp det kanske.

Jobba gick bra idag. Det är rätt skönt att få sitta ifred med lurarna på sig och lyssna på radio och filosofera över livet och lite annat. Eller ganska mycket annat! Bra saker mestadels.
Jag åt lunch på Kvarn med T och Izolde idag. Fick senare åka tillbaka dit för T hade glömt hennes rygga på en stol där så fick ta en liten bil på banan och åka förbi och hämta den. Den hängde kvar där så fint så. Hennes lilla Pippi-rygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0