Stuvade makaroner

Jag fick fan halsbränna av det nu ikväll.
Illa!
Kanske inte ska äta det mer?
Men det är ju så gott!
Katten är mer vild än tam.
Jag är trött.
Börjar 6 imorgonbitti.
Kommer snart få min bil såld.
Kommer snart få en annan bil, Volvo 740.
Jobbar ca 6 veckor till.
Funderar på att flytta till ÖSD. Har diskuterat med mamma.
Vill åka utomlands.
Ska kanske åka utomlands i vinter med T och Izolde.
Sugen på en golfrunda.
Längtar till lördag då det är kräftskiva.
Längtar tillbaka till förra helgen och poolpartyt. Totalt bekymmersfri helg var det då.

Kommentarer
Postat av: syster

Jag åt också stuvade makaroner igår. Fick ont i magen ist, men åt nog för mycket ;b

Men ja, flytta hit! :)

2009-08-17 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0