Vilken helg!

Vilken helg måste jag börja med att säga.
Jag har umgåtts med en massa trevligt folk hela helgen.
I fredags åkte jag med Hjerpe hem till Jörgen för att spela kubb och dricka lite. Vi spelade 3 omgångar och hade det supermysigt. Vi var 6 stycken där.
Senare bar det av till Gävle i en Cadillac och in på Tant Grön en kortis.  
Jag skulle upp och jobba ganska tidigt på lördagmorgon så det blev inte så himla sent för min del.
På lördag blev det jobb från kl 9 till halv 12 och senare gick jag och Hjerpe en golfrunda på 9 hål. Det gick bättre än förra gången och jag puttar så himla bra. Satte många långputtar.
Åkte hem till mig efteråt så jag fick duscha och göra mig klar innan vi åkte hem till han för att han skulle duscha innan vi åkte på poolparty ute  Trödje. Och jäklar vilket drag det var! Bålen flödade, dock inte för min del, och musiken dånade. En massa folk och soligt var det.
Det blev grillning och senare så hamnade till och med jag i poolen efter att ha fått låna bikini av värdinnan. Vilket party! Det var grymt!
Fick sova över hos Hjerpes kompis och kom hem idag efter lunch.
Sådana här helger är det sällan man får vara med om. Men det har varit så skönt att fått ha träffat en massa härligt folk en helg som den här när man är ensam hemma och barnet har varit hos momma och moffa.
Så tack alla underbara för denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0