2009

Då var det dags för en sammanfattning.
Den kommer bli kort.
Den kan summeras som: Ett Riktigt Jävla Skitår!
Jag tror inte att jag behöver säga mer än så faktiskt.

Det som känns bra är att jag har flyttat hem till Östersund igen efter 7 långa år i Sandviken.
Och så att jag träffat Tony igen känns också bra. Jävligt bra!

Det som inte känns lika bra tänker jag inte skriva här för det är så mycket och ingen har lust att läsa om det ändå och dom flesta av mina nära och kära vet redan vad det är.

Det här nyåret känns faktiskt på riktigt som en ordentlig nystart. Lämna det gamla och in med det nya, fräscha, och glömma allt vad 2009 heter.

Så 2010, VÄLKOMMEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0