Förberedelser

Imorgon åker jag och Tony till stugan. Vi blir borta nästan hela veckan tror jag.
Idag måste jag köpa handskar och en mössa, för annars kommer jag väl frysa ihjäl där uppe.
Jag fick nästan en hel instruktionsbok av mamma igår på vad som ska göras när vi kommer upp. Det känns lite pirrigt att åka dit ensam utan dom, men man har ju sett hur det går till sedan man var liten så det ska väl inte vara några större problem hoppas jag. Och funkar det inte alls är det ju bara att vända och åka hem igen.
Idag blir det tvätta och en sväng på stan.
Ska hitta en ram till det fina fotot jag fick i julklapp av Izolde på henne. 30x40 cm stort är det. Svartvitt. Jättefint!
Och så ska jag sätta in pengarna jag fick av moffa och så kika på jeans på Vero Moda. Mellandagsrea. Fick presentkort av storebror där. Jag får se om jag orkar. Helst vill jag gå ensam och kolla på kläder. Då får jag gå i min takt och bestämma själv. För tillfället tycker jag inte om att gå i affärer alls och kolla på kläder. Men jeans behöver jag. Verkligen.
Sedan var det inet så mycket mer.

Ikväll ska jag iväg och se på hockey. Modo - Brynäs med Tony hemma hos hans kompis.
Dom hejjar på Brynäs och jag på Modo så det ska bli intressant och se om vi är vänner ikväll!

Tåget hade blivit försenat 40 min igår. Tråkigt för dom. Men det hade gått bra och idag är lillsnuttan på dagis. Hon hade varit lite ledsen för att inte Gun va där men hon kom till 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0