Borta bra...

Men jag vet inte om hemma är bäst.
Önskar jag fick bo borta. För evigt.

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Skulle vilja skriva massor som hänt och inte hänt men jag har ingen ork och så vill jag inte skriva det heller.
Vill inte att alla ska få veta.
Vill bara att det ska bli så som jag vill.
Varför kan det inte bli så?
Varför kan jag aldrig få ha turen på min sida?
Kommer jag aldrig må helt bra igen?
Så många frågor som jag aldrig får svar på.
Det känns som jag vill ställa mig på en stor åker och skrika allt vad jag kan till rösten tar slut.
Jag vill få ut utlopp för alla mina känslor eftersom jag inte får det nu och det känns som helvetet kommer braka lös snart om det inte blir bättre.
Det känns som någon håller på att krypa ut ur kroppen...det vill bara ut och det växer för var dag som går. Kanske är skriket som måste ut.

Drömde om båtar inatt igen. Det var lugnt vatten inatt. Men det är 4:e gången jag drömmer att jag åker båt. Jag kollade ju upp vad båtar och vatten betyder så jag vet ju det. Just därför jag håller koll på när jag drömmer om båtar. Jag tycker det är läskigt. Men det var tur det var lugnt vatten iallafall. Men hela jag känns som en storm just nu. Så konstigt att det inte var storm i drömmen. Kanske blir så inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0