Droppar


Nu börjar folk droppa av festen. Det känns...jag vet inte alls vad jag ska säga egentligen. Jag blir bara så himla less.
När man har planerat så länge och fått svar från alla att dom ska komma och nu skiter dom i det. Det känns inget vidare.
Men det är typiskt tjejer. Så skulle aldrig killar göra mot sina vänner om det inte var något verkligen speciellt. En kille skulle aldrig skita i sin kompis födelesdagsfest för att stanna hemma med sin tjej och fira alla hjärtans dag. Och vad är det att fira då egentligen?
Jag har då aldrig firat den dagen. Jag har köpt en present till den jag varit ihop med och sen har det varit klart, finito. Har knappt haft en tanke på att den dagen existerat egentligen.
Ja, jag är väl kanske lite bitter just för tillfället. Och det har jag väl rätt att vara tycker jag också.
Har man sagt att man ska komma och fira tycker jag man kan hålla det också, men nu är man dumpad till tusen.
Alla får väl göra som dom vill men har man sagt att man ska komma tycker jag man ska göra det också och inte bara skita i det pga av en dag som egentligen är som vilken annan dag som helst.
Men då vet man hur mycket värd man är i andras ögon.
Men det kanske bara är jag som känner såhär?
Det kanske bara är jag som skulle gröa tvärtom?
Ja, inte vet jag. Jag kanske är född med fel kön.
Men det ska bli otroligt kul att min vän från Östersund ska komma ner. Hela helgen kommer hon vara här hos mig. Vi kommer ha så kul!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jättetrist.

Nu vågar jag nästan inte säga att jag och N ska åka bort och bli bjudna på hotellnatt utan barnen för första gången sedan Noah kom. Så det gäller att passa på när man blir bjuden.

Fast jag har ifs inte lovat heller men nu känns det ju jättedumt! =( Fast vi var ändå pank så någon fest hade det inte blivit...

2009-02-10 @ 15:45:35
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0