I en annan del av Högbo

Idag blec jag väckt klockan 8. Men jag var redan vaken.
Gick upp, tog penicillin och plockade lite innan jag hoppade in i duschen. Sedan åt jag frukost och pratade i telefon innan jag klädde på mig för att hämta bilen och åka ut till banan och hälsa på och kika efter mina tofflor.
Jag hann inte längre än till korsningen här utanför mest för där träffade jag på Pelle som stannade med bilen och sa hej. Han frågade om jag skulle med till banan för han skulle dit så då slapp jag gå och hämta bilen. Så vi åkte dit och var där bra länge och snacka med karlarna där innan vi åkte hem. Det var trevligt att hälsa på där. Kanske vi gör om nästa vecka med. Han skulle höra av sig om han skulle dit.
Men några tofflor hittade jag inte där. Trist. Undrar vart dom tagit vägen.
Efter banan gick jag till bilen och sedan åkte jag till dagis för att hämta Izolde.
Sedan åkte vi till affären och handlade lite. Hon får alltid en banan av Apan där och hon tycker det är så kul. Det är så himla smart gjort att man får ge barnen banan.
Sedan åkte vi hemoch fikade lite.
Men, så fick jag plötsligt ryggskott eller om det är ischias. Det gör så ont så jag kan knappt röra på mig. Hon skulle ju vara här till fredag nu, men fick ringa Tony som kom och hämtade henne för jag kan inte bära henne och inte böja mig ner. Har så ont så jag vill bara ligga stilla resten av kvällen. Hoppas det är bättre imorgon så kan jag ha henne då och på fredag iallafall.
Jag saknar ju henne så jag började såklart grina innan dom åkte. T sa väl att det funkar ju inte att henne här om jag inte kan röra mig knappt och det är ju så, men det är så trist när jag väl hämtat henne och ska få vara med henne några dagar nu. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0