Min älskling

Imorse vaknade jag precis innan T ringde för att säga att dom var på väg hit. Då var klockan 7:10. En stund senare kom dom och Izolde är nu här idag. Det är kul! Man får lite mer och lite annat att göra. Jag får känna mig behövd.
Vi har fikat lite än så länge men hon åt bara upp pålägget.
Jag funderar på att sätta oss i badkaret och duscha och bada lite, men hon verkar inte vilja bada längre tydligen. Kanske blev så när hon ramlade i badkaret när hon badade här sist och slog pannan i kanten. Måste vara sen dess.
Idag har jag fullt upp med andra ord, först här hemma fram till 15. Anna ska kanske komma och hälsa på med fika och sedan 15:30 börjar jag jobba på mitt nya jobb. Ungdomsgårdens Zenit. Det ska bli intressant. Hoppas det går bra så jag får vara kvar. Jag behöver ju både pengarna och något att göra mer än Cherry för på Cherry har jag bara fått 4 pass den här månaden och dom är i slutet av februari. Dom 2 sista helgerna. Tråkigt.
Har några samtal att ringa idag med. SKa få tag i någon på dagkirurgen för att höra om det är normalt att känna så som jag gör där jag blev opererad vid tänderna den 22 januari.
Och sedan ska jag ringa psykosociala.
Idag känns det bättre iallafall. Men det är kanske för att jag får ha Izolde hos mig idag.
Hon ska nog vara här onsdag till söndag sedan. Det lät som T skulle åka till sin pappa i helgen. Det känns konstigt att inte åka med dit mer, någonsin.
Nej, livet är inget vidare just nu alls. Som sagt, enda ljusglimtarna just nu är när jag får jobba och ha Izolde hos mig. Min lilla diamant. Min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0