Morgonstund har inte guld i mun

Jag tycker att 6:00 är för tidigt just nu. Speciellt när jag fortfarande inte somnar innan 1 på natten. Och när man har en liten fjärt bredvid sig i sängen med så sover man inte jättebra.
Men hon gick upp själv imorse och satte sig i soffan ett tag innan hon kom in till mig igen och ville att jag skulle kliva upp. Tänkte för mig själv att gud vad skönt det ska bli sedan när hon kan gå upp själv och slå på TV:n och knappa in Barnkanalen helt själv. Då kanske man får dra sig en stund på morgonen. Några år kvar bara nu.

Kom nyss hem från golfen. Var dit idag igen och hälsade på. Fan vad en del kan prata. Om precis allting. Man blir nästan imponerad. Lämnade iallfall tillbaka Öbergs filmer som jag lånade när jag inte hade TV kanaler.

Nu kom Anna och pojkarna så snart får jag mat. Jag som är så himla hungrig! Jag köpte Sibyllakorven på burk och bröd som vi ska äta till lunch. Emma skulle kanske komma hon med men jag vet inte.

Nu längtar jag massor till lördag. Har suttit här hemma nu en stund tidigare på förmiddagen och poppat en massa bra musik från min playlist från förra festen. Det var ju roligt så jag hoppas det blir lika kul på lördag.
Har inte fått svar från min bror än men han kommer nog inte han heller. Han har väl kanske inte råd. Fan att det alltid ska handla om pengar jämt. Jag blir så trött. Allt ska kosta. Och för att kunna göra nåt så ska man ha jobb och nu avskedas folk hit och dit överallt så hur ska man få tag i ett riktigt jobb då? Till och med på hotellet har dom avskedat 4 st. Otroligt. Och det gick ju så bra för dom, men tydligen inte.

Imorgon ska jag och Anna åka till Valbo och kolla på kläder när hennes Jon har kommit hem från jobbet. Fika och shoppa. Det gillar vi! Hoppas jag hittar nåt fint. Jag ska in på H&M. Dom brukar ha bra och billiga kläder. Eftersom vi inte ska ut på krogen på lördag så tänkte jag hitta nån fin tröja att ha som fint bara. Inget märkvärdigt. Hittar jag inget spelar det egentligen ingen roll heller.
Imorgon ska Izolde till sin pappa också så jag ska ha städdag imorgon hela dagen och sedan lite shopping på kvällen. Mysigt! Fredag förmiddag/dag ska jag handla till smörgåstårtan innan jag åker till Gävle för att möta Carina vid tåget. Kul att träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0