Ont

Jag har ju som fått ont i tanden efter den där operationen jag gjorde den 22 januari.
Så jag ringde tandläkaren igår och dom hade senare pratat in ett meddelande på mitt mobilsvar att jag kunde hämta ut penicillin på Apoteket. Så det har jag nu gjort och ska snart ta första tabletten. Jag ska ta 3 tabeller om dagen. Så nu hoppas jag att det onda försvinner för gott.
Sedan gick jag vidare till Hälsokost för att köpa en ny kajal, men dom svart var slut och skulle komma i slutet av veckan eller i början av nästa vecka. Dom är så himla bra dom kajalerna.
Sedan vidare till Viking för att köpa deras goda pasta och så hem och äta lunch.
Tog med en massa post upp och jag fick ett bra besked. Den 6 februari får jag bostadsbidrag för januari. 1900 får jag då. Va skönt! Sedan fick jag en del räkningar och så. Såklart. Men jag blev glad att jag fick beviljat bostadsbidrag iallafall. Nu känns det redan lite bättre.
Fick hälften av pastan kvar efter lunch så det ska jag ta med till jobbet ikväll. Perfekt. Skulle behöva handla lite inför veckan då Izolde kommer med. Men det kanske jag kan göra imorgon på förmiddagen om jag tar mig i kragen och kliver upp i tid. Skulle behöva städa och diska och så med. Så det kan jag göra imorgon. Kliva upp klockan 8 och göra sådana saker som behövs göras innan hon kommer. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0