Pilatesbollen

Ja, jag har ju tänkt att jag ska bli duktig nu. Börja träna lite smart här hemma med pilatesboll. Göra situps, kanske armhävningar och lite andra övningar. Så jag klädde på mig och gick först ner till centrum för att kika lite innan jag gick till Rusta för att köpa just en pilatesboll.
Jag hittade en i guld för bara 99 kr, 65 cm stor. Det lät ju stort och så visade bilden på kartongen att den ser helt ok stor ut om man säger så.
Hittade en bok till mig och en bok till Izolde. Izoldes bok såg ut som en väska och hette Min lilla handväska eller nåt i den stilen.
Betalade och gick in på Dollarstore en sväng. Där hittade jag strumpor till Izolde och en leksaksförvaringskorg i tyg. Kom hem och började blåsa upp bollen iallafall. Men den är ju för liten!! Jag satte mig på den och det kändes som jag hade knäna i hakan. Sådär liten var inte den på gymet jag gymmade på förut. Jag vill ju ha en så stor.
Men kikade nyss på Stadiums hemsida och där har dom större bollar, så det blir väl att åka till Valbo och köpa en av dom då. Hoppas dom har i rosa. Men dom var dyrare, 299 kr. Känns inte som jag har dom pengarna just nu. Men jag fyller ju år snart så man kanske kan önska sig en boll i present? Ja, det kan man ju. Såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0