Senaste tiden

Jag vet att jag inte har varit duktig på att skriva nu på bra länge men jag har ingen ork.
Sist jag skrev skrev jag ett långt inlägg med bild och allt men det raderades. Men det kanske finns sparat någonstans. Får se.

Jag har inte mått så bra på sista tiden alls. I måndags kändes det som jag skulle dö. Var hos psykolog på första besöket då och jag grinade hela tiden. Hela måndagen var ett helvete. Jag grinade nästan hela dagen. Det värsta är att jag inte har orkat ta hand om Izolde, men T har förstått hur det är så han har varit snäll och hjälpt till.
Jag har även fått antidepressiva som jag börjat med. En om dagen. Idag och igår har varit bra dagar så jag hoppas på en fortsättning på det nu. Det är så jävla pissigt att må såhär. Har tydligen en depression och panikångest sa Dr som skrev ut medicinen till mig. Jo tack, har märkt det.
Men hoppas det blir bättre nu.
Jag är ju inte ensam om att må dåligt iallafall, även om man känner sig som den mest ensamma i hela världen.

Imorgon kl 6 ska jag vara på hotellet. Skönt att få jobba lite. Men just nu känns inte ens det kul. Jag som längtat efter att få jobba. Men nu känns allt skitjobbigt bara. Till och med att gå upp från soffan är ett projekt vissa dagar. Vill bara sova mest hela tiden. Men ändå vill jag inte lägga mig och sova på kvällen. Helmysko känns allt. Bakvänt.

En bra sak, som kanske är fjantig är att jag äntligen har Lady Gagas album Fame. Det är så bra. Jag brukar sällan, väldigt sällan, lyssna på hela album, men nu gör jag det. Det är så himla bra. Jag älskar Poker Face och Paparazzi. Hon är grym!

Annars har jag jobbat på krogen 2 nätter den här veckan. Det var kul, men jag har vart så himla trött så jag har nästan somnat vid bordet. Det är inte bra alls. Kan bara tänka mig hur trött jag kommer vara imorgonbitti när jag ska upp vid 5! Men det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0