Tidig Morgon

Idag vaknade Izolde 6:15. Det tyckte jag var alldeles för tidigt för jag somnade 1 inatt någon gång. Har svårt att somna varje kväll. Kollade på Beck till 23 och när det var slut kom Izolde upptrippandes. Så stängde av TV och dator och gick och gjorde välling och sedan fick hon lägga sig med den och jag borstade tänderna och la mig och läste ett kapitel i min nya bok. Sedan somnade hon om.

Idag ska vi antagligen åka till Årsundaskogen och hälsa på Anna och pojkarna. Det blir nog trevligt.
Har lite samtal att ringa idag med.
Jag ska ringa hyresvärden och klaga på karaokehelvetet som är under mig varje helg. Varken jag eller Izolde kan sova.
Och så ska jag ringa och boka tid hos en frisör.
Fick pengar av mamma till det så jag är fin i håret till på lördag. Och så ett bidrag till ingredienser till en smörgåstårta. Det ska bli så gott!
Hoppas alla som sagt att dom ska komma kommer bara. Men är alltid folk som droppar av. Skittråkigt är det.

Jag tänker ofta på semestern vi var på i somras på Kolmårdens Djurpark. Jag tyckte det var en supermysig helg. Jag, T, Izolde och T:s lillebror var med. Vi åkte ner en fredag eftermiddag efter jobbet och åkte hem mitt på dagen på söndagen. Vi bodde på ett hotell mitt i Norrköping. Det var väl ok. Rummet var stort och fint, men jag har bott på bättre hotell. Men det var en mysig helg och jag skulle gärna göra om det i sommar...men ja...

Fick ett svar igår iallafall. Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0