En dag hos Anna

Idag sov jag ända till 12 eftersom jag skulle åka till Falun ikväll för att jobba. Gick upp 12 och var klar på 25 min och gick sedan för att hämta bilen och åka till Årsunda och Anna och hennes barn. Köpte mat på McDonalds till oss alla innan jag åkte som vi åt när jag kom fram. Jag skulle ta kort med hennes kamera på ringen som är ute till försäljning nu. Det funkade bra med henne kamera, inte med min.
16:30 var jag på väg hem efter en trevlig eftermiddag.
Åkte hem till T och fick middag där, kalops. Izolde var förbannad men blev glad när hon fick sitta i skafferiet. Men så hade det ringt och jag lyssnade av mobilsvar och det var en tjej från Falun som ringde för att säga att hon kunde ta mit pass där ikväll om jag inte ville åka ända dit. Så jag ringde upp och sa att det fick hon gärna göra. Så jag slapp åka ikväll. Skönt! Förlorar lite pengar men ändå skönt att slippa åka. Ska dit på lördag också.
Så ikväll blir det en lugn hemmakväll bara.SKa försöka ta tag i disken och plocka ihop lite ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0