En kväll

Iförrgår var det dags att svida om igen då och ge sig av till Gävle för att jobba igen. Jag tackade såklart ja till ett extrapass, som jag alltid gör. Det behövs. Önskar jag fick jobba mer ändå. 10 pass den här månaden om det inte händer något nästa helg. Förhoppningsvis.
Det gick bra som det alltid gör på HB. Jag backade inte som sist i Falun. Men jag var lite småless, trött och smågrinig. Det märktes tydligen för Johan sa det till mig. Tack för den.
Jag hade sena passet, Johan stannade kvar fast han slutade 2:15 och satt och pratade när vi räknade. Det var trevligt att han stannade kvar. Alltid kul och prata med han som med alla andra man jobbar med där. Det blir ju mycket sexskämt hit och snusk dit mest hela tiden. Men det är bra att alla är likadana och kör samma grova grejjer, annars hade det blivit jobbigt tror jag. Man har ju syrebrist där inne så det kanske är därför. Kul har vi iallafall.
Kom hem 3:15 och var så himla trött men somnade efter ett tag. Hade ställt klockan på 10 igår men gick upp efter 11. Hade lätt kunnat sova några timmar till men eftersom mitt älskade lilla hjärta kom igår och skulle upp tidigt idag så var jag hellre trött igårkväll och la mig i tid så  jag var pigg imorse. Men det var jag inte 5:40 när hon vaknade första gången. Men tur vi somnade om till 7:30 för jag somnade någon gång efter halv 3 inatt. Illa!!
Idag ska vi dessutom på kalas hos Manfred som fyllde 4 år i onsdags. Måste alltså köpa present till honom. Det glömde jag bort att göra igår, men vi kanske kan göra det idag, jag och Izolde.
T skulle följa med han med sa han, men får se om han gör det.
Hoppas vi får tårta.
Det kändes som det var söndag igår. Konstigt. Fick hela tiden tänka om.
Jag borde dessutom leta reda på instruktionsboken till telefoninstallationen så jag har hemtelefon snart men jag orkar inte koppla och grejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0