Fääääst ikväll

Då var det dags för den omtalade fääästen. Ikväll kommer lite tjejer hit. Vi ska beställa mat, dricka hinkvis med vin, äta nachochips med dip och ha det så kul som det bara går.
Jag hoppas jag kan locka med någon till Gävle, men jag tvivlar.
Det stramar rätt mycket i munnen än för stygnen. Jag är nog lite svullen fortfarande. Det känns så iallafall. Men inget som syns, tack och lov.
Jag längtar tills stygnen är borta. Hoppas det går fort.

Jag har det jag gör idag. Jag ska städa lite och diska undan, ta en dusch och locka till håret. Men just nu har jag ingen lust med det alls, men bara jag sätter igång kanske det ordnar till sig.

Synd att min fru inte kunde komma ikväll. Det hade varit så roligt om hon hade kunnat det. Men jag förstår att hon måste jobba och hon fick ingen som kunde byta hennes pass heller. Jättesynd tycker jag. Men hon kommer på min 25-årsskiva istället. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0