Fullmåne

Jag har svårt att sova när det är fullmåne. Inatt somnade jag jättesent. Jag är inte speciellt trött heller. Och när jag väl somnar så drömmer jag så sjuka saker så det vågar jag inte skriva här. Jag vågar knappt tänka på det. Så hemska saker är det.

Idag ska jag ta mitt pick och pack, sätta mig i bilen vid 20-snåret och brumma med bilen ända till Falun för att jobba. Det är lite pirrigt eftersom jag aldrig vart där innan. Bara en gång i somras i centrum, men jag hoppas jag hittar rätt.
Jag blev väckt vid 11 idag av en man som jobbar där annars som berättade hur det fungerade där med nycklar och koder och så. Så jag fick skriva på en lapp så jag kommer ihåg det, och det var bara att ringa om det var något jag funderade över. Jag tror att jag kommer behöva ringa.
Jag har 3 pass i Falun den här månaden. Inatt och 2 sist helgen. Sedan får jag se om jag tar åt mig mer. Det beror helt på hur det går att köra emellan på natten och så. Man vill ju inte vara allt för trött efteråt. Det kan bli farligt.

Idag klev jag upp 13:30. Men som sagt, jag somnade sent och sover oroligt så inte konstigt att man är trött.

Jag tänkte sätta på mig mina nya kläder idag kanske. Försöka göra mig lite fin och kanske gå ner på stan. Kika på rean på Donna. Där skulle jag behöva hitta något fint.

Kommentarer
Postat av: JennyP

Nu har jag hittat hit!

Härligt att du skriver igen! =)

2009-01-14 @ 21:43:16
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0