Inte som alla andra

Nu är man hemma igen då efter att ha hälsat på hos Öberg och hans tjej. Det var trevligt som vanligt. Fick popcorn och dricka. Innan det åt jag tacos hos T och I och sedan hem innan jag gick till affären igen och köpte 4 avocados till imorgon. Imorgon blir det ju tjejfest med middag och nachos och dipper. Gott. Sedan försöker jag verkligen övertala Anna att åka med mig till Gävle och gå ut där, men det går inte bra.
Annars idag var det tänkt att jag skulle städa men det har jag inte gjort. Men jag har tvättat. Det har jag. Alltid lika mysigt att vara där nere och flänga på.
Men städningen får vänta till imorgon. Möjligtvis att jag plockar lite här ikväll om jag inte kan somna.
Annars händer det inte så mycket just nu...tråkigt.

Det sjungs karaoke här under mig just nu. Det låter illa. Jätteilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0