10 dagar och sjukskriven

Den här gången tänker jag fan i mig vara hemma tills jag är helt frisk. Det har jag nog igen sen. Bättre det än att jag ska bli sjuk i Norge sen igen.
Så idag blev jag hemma och antagligen imorgon också.

10 dagar kvar. 10 dagar är ju ingenting. Fast det kan ju vara en evighet också. Och för mig känns just nu 10 dagar som en evighet. Fast det kommer nog gå rätt snabbt ändå. Det bästa är ju att jobba och ha häcken full mest hela tiden faktiskt. Då går tiden undan vill jag lova.

Jag har legat nu på morgonen och funderat lite om jag skulle ta med Izolde till Furuvik på fredag efter jobbet. Men jag har bokat in en ansiktsbehandling på 2 timmar kl 14 som jag fick i present när jag fyllde år. Så jag funderar på om jag ska avboka den och kolla om det finns tid nästa vecka istället. Plus att jag måste klippa mig också innan jag åker.
Och så måste jag köpa en resväska av större modell. Jag lånade ju ut min till Tony, och det känns ju typiskt nu, men jag kan köpa en ny så får han betala den sen sa han. Så det måste ju bli så.
Och så ska jag städa och har tvättid nästa fredag och då fick jag ledigt så jag hinner med allt det sista. Tack för det!

Och gissa vad då?
Jag och Izolde har NAMNSDAG idag!
GRATTIS GRATTIS TILL OSS GUMMAN!

Dom skulle komma förbi och fika lite sen sa T för hon hade tjatat om mig hela morgonen. Jag pratade med henne en stund i telefonen och hon sa: Mamma, kom!
Lilla älsklingen. Gud vad jag kommer sakna henne när jag åker men jag ska se till att åka hem så ofta jag bara kan! Det måste jag. Det vill jag. Klarar det inte annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0