14 dagar, 2 veckor

Bara 2 veckor kvar nu och jag börjar faktiskt bli nervös nu...
Men jag ska klara det här. Jag ska!
Tiden bara rusar fram just nu fast samtidigt går den sakta. Undrar hur det kommer sig.

Izolde sover här inatt. Första natten på ett bra tag. Har jobbat så mycket senaste tiden så har inte kunnat ha henne här som sagt.
Det var mysigt att natta henne och som vanligt så somnade jag såklart före henne.

Hämtade katten idag så hon är också här.
Hon ligger bredvid mig i soffan nu, som en liten boll, och sover.
Vad liten hon är!
Köpte en rosa kattlåda till henne idag med, så hon har en fin toalett!

Dagen gick rätt snabbt idag fast vi inte gjort så himla mycket.
Mamma och pappa och syster stannar till måndag och då är jag bjuden på tjejmiddag hos Sandra. Vi är 4 tjejer som ska träffas. Det var ett tag sedan vi gjorde det alla 4. Så det ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0