16 dagar kvar

Idag fick jag sluta jobbet en timme tidigare nästan för att rusa hem och byta om och åka till T och passa Izolde ett tag. Vi lekte och gick och handlade och hon fick en Calippo.
Sedan gick vi hem igen och så badade hon och ville inte tvätta håret. Nehej, då struntade vi i det, trots att hon hade fullt med isglass i håret. Sötnosen!
Jag var så himla trött nu i eftermiddags. Trodde jag skulle däcka ett tag men jag höll mig vaken.

Väntar på min lasagne som är i ugnen nu och har nyss börjat spela en pokerturnering.
Imorgon slutar vi direkt vi är klara på förmiddagen på jobbet så då måste jag hem och vika all tvätt och städa lite inför helgen då mina föräldrar och syster kommer.
Hoppas det är bra väder så vi kan hitta på något.
Izolde ska vara här hela helgen. Jag ska ju inte jobba nu som jag egentligen skulle göra. Äntligen får jag ha henne en hel helg! Och nästa med. Ska bli mysigt det. Hitta på en massa roliga saker ska jag försöka göra.
För sedan vet jag ju inte när jag nästa gång kan ha henne hos mig på det viset.

Nu är det bara 2 veckor kvar på golfbanan. Det känns både och. Tråkigt för att jag trivs och roligt för att jag ska få byta jobb. Det är väl alltid nervöst att börja med något nytt som jag är mer nervös inför flyget fortfarande.
Pratade om det på jobbet idag och då började en kille säga att inrikes i Norge är nog propellerplan. Shit! Snacka om ilningar i magen då då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0