6 dagar kvar

Inatt hade jag Izolde hos mig. Jättemysigt men jag hade nästan ingen plats alls i sänge för hon låg på tvären mest hela natten, men det gör inget alls.
Halv 7 imorse vaknade hon. Vi låg kvar en kvart innan hon blev rastlös och klev upp. Jag hade gärna legat en stund till men upp iallafall och gjorde frukost.
Efter frukosten lekte vi en stund och jag gjorde mig klar och sedan gick vi ut. Vi gick på stan och kikade i alla skyltfönster innan vi gick till Stadsparken och lekplatsen där. Där gungade vi, åkte ruschkana och grejjade ett tag innan vi handlade lunch och gick hem till T och lagade mat.
Sedan somnade hon och jag efter lunchen och när vi vaknat gick vi och köpte en neongrön resväska, storlek störst, och lite andra grejjer jag ska ha till Norge.
Så nu har jag handlat det jag ska ha med.
Jag har till och med börjat packa lite nu. Lagt ner sånt jag inte kommer använda den här veckan hemma, men dom kan vara bra att ha med i klädväg.
Resten får jag packa på fredagkväll när jag tvättat upp allt.
Ska bara köpa några Foppa-tofflor nu med och sedan är det klart.

I fredags var jag ju iväg och shoppade lite. Köpte ett par jeansshorts och en top från Esprit till mig, en ny BH från Donna, en jeanskjol från H&M, 2 par kalsonger till Tony från Björn Borg och ett par jeansshorts och en T-shirt till han från Wear It till han med.
Och present till T med för han fyller år på onsdag.
Gud vad mycket rea det var. Hur mycket som helst och bra rea dessutom. Jag köpte allt i fredags på res, förutom jeanskjolen. Jag blev supernöjd!

Imorgon är det jobb igen. 4 dagar kvar där ute på banan nu. Känns både och. Tråkigt men skönt också. Kanske man ska bjuda på smörgåstårta på torsdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0