9 dagar

Idag är det bara 9 dagar kvar till jag åker. Jag vet att jag kanske verkar lite tjatig men det känns mer och mer nervöst för varje dag som går.
Igårkväll låg jag i min säng och funderade på om jag verkligen gör rätt?
Och jag vet att jag gör det, men jag kan ändå inte låta bli att fundera över det.
Men jag känner på mig att det kommer gå bra.

Fortfarande hemma och sjuk. Känner mig smått febrig idag. Är alldeles blek i ansiktet och kallsvettas. Och ändå var jag ute en sväng igår och fick luft.
Var till Izolde och nattade henne igårkväll. Innan lekte jag med henne på baksidan. Sparkade lite fotboll och jagade varanadra. Oj vad hon skrattade och hon blev helt färdig av att springa så mycket. Och det blev jag med kände jag, så det var nog inte så smart gjort.
Sedan var jag tvungen att cykla till affären och på väg hem träffade jag en gammal jobbarkompis från UC som satt ute på sin tomt så jag stannade till där och pratade ett tag. Under tiden jag pratade med han fick jag 10 myggbett. Slå det ni!

Idag har jag sett En shopaholics bekännelser. Och vilka ljuvligt underbara kläder det var med i den filmen. Jag blev helt salig. Sådär vill jag se ut och klä mig jämt.
Men nu är man och ser ut en tråkig vanlig tjej bara. Nej, det måste bli ändring på det.
Men nu när jag kommer tjäna lite mer så kommer man ju ha råd att shoppa lite mer också. Det ska bli kul tycker jag. För shoppa har jag knappt gjort alls det här året. Pengarna går till räkningar och mat och kanske, kanske något linne på REA om jag har tur.
That´s my life.
Men jag har iallafall shoppat nya kläder till Izolde. Första lönen från golfen var jag iväg och köpte kläder till henne för över 1000 spänn. Kanske inte verkar så mycket men hon fick en hel del för den slanten iallafall. Jag var riktigt nöjd med det.
Och nu är det ju snart höst igen och då kan man behöva lite nya kläder, absolut.
Jag har endast ett par jeans just nu som jag kan ha. Det är så tråkigt. Men jag vill hellre ha snygga kjolar och strumpbyxor på hösten, för det är så himla mycket mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0