Allra sista dagen

Ja, idag var det alltså allra sista dagen på golfbanan för min del. Iallafall för den här gången.
Det gick bra som vanligt och jag bjöd på tårta. Pärontårta och gräddtårta och det gick åt som smör i solsken!
Fick kramar och lyckönskningar av alla samtidigt som dom alla trodde att jag absolut inte skulle bli långvarig där nere. Ha, jag ska allt visa dom!

Efter jobbet skyndade jag till frisören så nu är jag nyklippt och fräsch i håret äntligen igen. Skönt och snyggt!

Sedan åkte jag och handlade och åkte hem till T och grillade och åt innan jag tog med mig Izolde hem. Hon ska sova här inatt. Sista natten...tror jag. Visst skulle hon kunna sova här imorgon med men jag har tusen saker att göra imorgon inför resan så jag kommer inte ha tid med något annat. Och så har jag tvättstugan hela kvällen och måste springa upp och ner och jag vill inte lämna henne ensam här uppe när hon sover, eller är vaken heller för den delen.

Åh vad jag längtar efter Tony! Jag saknar han som en galning! Ska bli underbart att snart få vara med han igen. Hoppas bara han känner likadant nu då....surt annars.

Igår var ju Izolde på Gröna Lund och hon hade inte åkt en enda karusell. Det trodde jag att hon skulle göra men hon hade vägrat tydligen, men hon hade haft jätteroligt ändå. Hon hade sprungit en bra bit till bilen sen på kvällen. Och däckat när dom väl kom hem, halv 10 på kvällen. Sen sov hon till 8 imorse.
Hoppas att hon sover så länge imorgonbitti med. Det skulle vara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0