Ännu en dag

Det är inte ens lunch riktigt än men jag tycker att dagen nästan är slut. Kanske för att jag varit uppe sedan 7 idag och lekt och grejjat.
Var ner på stan med Izolde och fikade lite på Selmas. Köpte lite hudvårdsprodukter på Apoteket. Hälsade på Johan på KappAhl och sa hejdå till han. Han tyckte det var tråkigt att jag slutat på Cherry. Kul att höra att någon kommer sakna en. Det vet jag att några andra också kommer göra. Då känner man sig lite mer uppskattad iallafall.

Har just slängt i två maskiner tvätt. Jag har 4 kvar. Kör dom på snabbtvätt för då går det snabbare. Hoppas det torkar snabbt så jag kan packa i tid ikväll och lägga mig rätt tidigt för jag ska upp 5 imorgonbitti.

Och för första gången på länge jag har haft en drömlös natt inatt. Jag drömde något lätt som jag inte riktigt kommer ihåg efter att jag vaknat där vid 5 imorse och somnat om. Det var skönt att slippa drömma en massa. Hoppas det fortsätter så. Jag hatar att drömma så mycket som jag gjort senaste halvåret.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så bra nu i Norge. Lycka till! :)

2009-07-31 @ 23:56:45
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0