Dagens blogg

Idag är det 2 veckor och 4 dagar kvar bara.
T och Izolde var hit och åt middag och lekte lite innan dom åkte hem igen. Han trodde inte det var så nära när jag sa hur många dagar det var kvar.
Klart jag är nervös. Mest över flygresan. Resten kommer gå bra tror jag, men flyget är värst. Flyga helt ensam. Tänk om något skulle hända? Då är jag helt ensam där uppe i luften och har ingen att hålla i handen. Bara tanken är skrämmande. Och så är det det här med det andra som jag inte har en aning om.
Jag flyger från Sthlm till Oslo och där ska jag byta flyg ner till Kristiansand. Måste jag då hämta mitt bagage och checka in det igen i Oslo eller flyttas det automatiskt?
Jag kommer ju hamna i utrikeshallen i Oslo och sedan kommer jag ju flyga inrikes i Norge. Måste jag checka in i inrikeshallen då eller hur gör man?
Jag har verkligen noll koll. Någon som vet?

Just nu sitter jag och ser på nyheterna. Dom pratade om svininfluensan. Alla i hela Sverige ska erbjudas vaccin. Det borde man väl ta, eller?
Jag sa till T idag att så fort man kan så måste han iväg med Izolde och vaccinera henne så inte hon blir sjuk. I slutet av september finns vaccinet här tydligen. Är inte det för sent då?
Det känns läskigt när hela jordklotet ska behövas vaccineras tycker jag.

Ikväll har jag tvättstugan. SKa ner och byta i maskinerna nu. Duscha ska jag och ordna det sista med tvätten och sedan ska jag nog gå och lägga mig tidigt.
Fick sova kanske 4 timmar inatt. Somnade vid 12 och vaknade nästan varje gång jag svalde. Jag har så ont i halsen så det känns ju hela tiden när man sväljer.
Vaknade sedan 5:10 fast jag inte skulle upp förren en timme senare, och var vaken den timmen. Kunde inte somna om.
Jag har så svårt att sova nu för tiden igen. Svårt att somna och sedan vaknar jag tidigt.
Precis som i vintras. Och jag känner mig helt nere till och från också.
Ska till Dr imorgon och prata lite om det. Får se va hon säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0