Det regnar lite grann

Det är så mycket vatten på banan idag så det är risk för drunkningsolyckor!
Snart kan vi ro där ute som dom gjorde för några år sedan. Faktiskt, det är sant. Dom rodde ut till femmans green. Helt sjukt!
Ån håller på att svämma över och banan är täckt av en enda stor vattenpöl i princip.
Vart kommer allt detta regn från?
Jag tror aldrig jag har varit blötare i hela mitt liv idag. Inte ens när jag duschar. Sjukt mycket vatten!
Och det blir kallt och ruggigt.
Sånna här dagar ska man ligga inne i soffan framför en bra film med sin käraste och bara ha det mysigt hela dagen. Med lite tända ljus och god mat, men icke då. Här jobbas det ändå.
Men dagen gick snabbt idag iallafall. Tur var väl det.

Snart kommer bror min hit. Han stannar över helgen. Har en golftid kl 14:00 imorgon men som det ser ut nu blir det ingen golf då. Är det såhär imorgon så tänker jag inte gå ut.
Jag får se imorgon hur det ser ut så får vi bestämma då.
Annars blir det väl att vi tar någon öl imorgonkväll tror jag.
Och imorgon kommer dessutom Izolde och T hem från semestern. Dom har nog haft det mysigt. Har pratat med henne i telefonen varje dag. Hon börjar berätta saker nu. Fast jag förstår ju nästan inget av det, men hon försöker iallafall.

Börjar bli nervös inför Norge med. Ska boka flygbiljett snart också. 1400 kostar den. Sen hämtar Tony mig. Åh vad jag längtar efter honom nu. Det slits i min kropp.

Kommentarer
Postat av: lurksmulan

Vad härligt att se att du har en blogg och lever och frodas... eller vad man nu säger! ;-)

Jättekram till dig, du är saknad!

2009-07-11 @ 21:36:49
URL: http://lurksmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0