Efterlängtat besök

Ikväll, sent ikväll, kommer mina föräldrar och min syster ner. Dom stannar ända till måndag. Ska bli lovely!
Jag frågade mamma om jag verkligen behövde städa tokmycket, men det tyckte hon inte.
Ska iallafall försöka diska undan och vika lite tvätt och dammsuga golvena lite.
Det lär jag väl hinna med.
Men orken finns inte alls. Och inte nu när jag känner mig så hängig. Har knappt någon röst alls. Låter som en kåt tupp nästan. Illa! Kände inte alls för att vakna imorse och behöva gå upp.
Fick ta mig en shot Cocillana igårkväll för jag hostade så jäkligt mycket. Kunde inte somna. Fy fan för hosta.
Känner mig inte alls pigg. Så jag åkte hem efter jobbet och la mig och sov i nära 4 timmar! Piggare men fortfarande hängig.
T tyckte inte jag skulle ha Izolde så jag smittar ner henne och dom.
Kan jag väl förstå att han inte vill, men tråkigt.
Har skitont i halsen iallafall. Häromdagen kändes det som ett öppet sår. Bättre idag iallafall.
Hur kunde jag bli sjuk nu då? Bara sådär?

Pratade med Tony en sväng och han satt och drack öl och spelade poker med grabbarna på jobbet. Det var någon fest tydligen. Så om han hör av sig senare så lär han vara packad antar jag.
Han ville att jag skulle komma nu, på en gång. Jag hoppas verkligen att dom sista 2 veckorna nu går undan. Jag längtar massor efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0