En onsdag

Ska snart till Dr.
Kom just hem från jobbet.
Efter Dr ska jag ha Izolde ett tag. Undrar om man kan bada i poolen idag? Det är jättevarmt ute. Får se...

På lördag kommer mamma, pappa och syrran ner. Dom stannar några dagar. Ska bli kul! Och dom längtar ju så himla mycket efter Izolde också.
Och samtidigt ska syrran ta med sig min kattunge hem till sig. Det kanske slutar med att den blir hennes, men den fick bo hos henne tills vidare iallafall. Snäll hon är min syster!

På lördag ska jag kanske åka till Sthlm med en kompis som vill åka ner och hämta en soffa. Då ska alltså jag köra släpvagn, och det har jag aldrig gjort!
Framåt kan väl vem som helst köra men backa och vända då?
Tänkte jag skulle träna lite på jobbet, men känns inte som det hinns med.
Men vi får hjälpas åt annars då.
Om det nu blir något av det.

Har svårt att somna varje jäkla kväll nu för tiden. Har tusen tankar i huvudet hela tiden. Det bara går runt, runt och runt. Tänk om man kunde stänga av det på en knapp bara. Jag önskar det ibland.
Har ingen aptit längre heller. Allt bara växer i munnen. Åt 3 tuggor på en macka idag vid 9 på frukosten och slängde resten. Till lunch åt jag några bitar kyckling bara och sedan blev det för mycket. Inget smakar gott.

I förrgår packade jag ihop en stor kasse med kläder till Izolde som jag gav till T. Bättre att han har det nu när jag ska åka än att det ligger här, så får jag hämta kläder där när jag kommer hem och har henne istället.
Det känns himla skönt att alla som jag pratat med tycker att jag gör rätt i att åka iväg ett tag. Helst av allt vill jag stanna kvar och ha ett jobb här, men det är som svårt ju som sagt att få ett, och få vara med Izolde. Men det kommer väl det med sen.
Måste sluta tänka så himla mycket!
Det här kommer bli bra. Allt kommer ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0