Golftävling

Igår klockan 10 var det kanonstart-tävling och jag var med.
Det var 4-mannascramble på 27 hål. Herregud vad tungt och jobbigt, tänkte jag men inte då. Det gick hur bra som helst. Jag klagade inte en enda gång. Bara över alla myggbett jag fick. Och över min supersvullna fotknöl. Den är svullen idag med och gör ont och kliar.
Vi hamnade iallafall på plats 45 av 55. Inte vidare bra, men heller inte sist. Men det var roligt iallafall. Och en promenad på 8 timmar är ju inget man annars tar sig för.

Kom hem strax efter 21 igårkväll. Åkte direkt till T och Izolde efter golfen och var där till 21. Då hade jag nattat henne och ätit med dom och pratat med gamla svärmor och så. Trevligt var det iallafall.
Ska dit nu snart igen.
Men idag är en sån där dag då jag helst bara vill ligga i sängen. Ville inte kliva upp, ville inte vakna.
My Life SUCKS, big time.
Allt känns meningslöst just nu. Precis allt.
Jag orkar inte ta mig för någonting alls. Skulle behöva städa och diska, men jag orkar inte. Orken är helt borta. Precis som i vintras. Inte lika mycket men på samma sätt.
Önskar att någon kunde komma hit och städa och göra fint åt mig. Men vem?
Mamma sa att dom kunde komma ner igårkväll. Först tänkte jag att visst, det kan dom ju, men sen kom jag på hur det ser ut här hemma.
Det är bara vardagsrummet som är fint och städat.
Diskbänken är full av disk. Det ligger ren tvätt på sovrumsgolvet som jag har börjat vika men inte blivit klar med än sedan förra helgen. Jag vill inte släppa in någon här. Hatar att ha det såhär hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0