Ny kollektion

Jag var precis in på H&M:s shopsida och såg där till min förvåning att dom börjat med en Home-kollektion. Ja, kalla mig sen men jag hade ingen aning om det!
Jag blev faktiskt glatt överraskad och fastnade för både mattor, sängkläder och förvaring som dom hade. Jag ville ha massor! Och dom hade så söta kuddfodral som såg ut som en rosett. Jag blev alldeles lyrisk nästan. Önskar så att jag hade pengar nu att kunna handla en massa roligt för där nu. Och jag vet precis vilken klädstil jag ska ha i höst och jag hittade en del kläder där också som jag vill ha. Men, jag provar hellre i butik än handlar på internet. Jag vill veta att det sitter bra och att jag passar i det innan jag köper något och hur drygt är det inte att behöva skicka tillbaka hälften av det man beställt för att det helt enkelt inte passar?

Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig på senast tiden, men jag har börjat tänka mer och mer på kläder faktiskt. Jag kanske börjar få lätt absinens eftersom jag aldrig shoppar längre?
Jag skulle vilja gå en hel dag i ett stort köpcenter och sätta sprätt på en hel del pengar på saker jag vill ha och kläder jag vill ha och kunna göra det utan att behöva tänka ett steg längre.
Det var så himla länge sedan jag verkligen kunde shoppa loss på riktigt. Och det behövs dessutom.
Kläderna jag har här hemma i garderoben är urtvättade och slitna, för stora eller för små. Nästan inget sitter som det gjorde i början. Och skor, jag vill ha mer skor!
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0