Sideways

Idag har jag gjort något som inte många har lyckats med.
Jag har hamnat i diket med största gräsklipparen vi har på jobbet.
Ja, det var ju inte meningen, och jag har faktiskt kört runt det där trädet tusen gånger som alla andra, men ändå gled jag sakta men säkert ner i diket. Och upp tog jag mig inte så fick ringa efter assist så jag fick hämta traktorn och dra upp klipparen.
Hur jag lyckades med det hela är en bra fråga.
Blame the rain, säger jag.
Dyngsurt överallt och lerigt så in i bomben.
Körde över stora, vad ska man kalla dom, "pormaskar" på banan idag. När man kör på dom eller kliver på dom spricker dom och ut kommer en lerig sörja, precis som en pormask. Jordens pormaskar. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0