Sista dagen

Imorgon är det allra sista dagen på golfbanan. Det känns vemodigt samtidigt som skönt.
Sista veckan har jag tyckt att allt har varit så långtråkigt och jag har varit så less på allt där ute. Säkert för att jag vet att jag snart åker.
Det kanske är såhär alla semesterfirare känner sig sista veckan innan semester. Jag har aldrig haft semester så jag vet inte hur det känns då. Men antagligen något åt det här hållet.

Idag åkte T och Izolde med T:s brors familj och farmor till Gröna Lund. Dom kommer hem ikväll och då ska jag kila ner en sväng och gratta T på 39-årsdagen och ge han presenter. Hoppas han blir glad för det han får.

Funderar på att köpa smörgåstårta till jobbet imorgon men jag vet inte om det är för sent att beställa en nu. Ska nog ringa och fråga iallafall. Det är ju så himla gott! Bara det inte kostar skitmycket, för då struntar jag i det.

Imorgon har jag fullt upp.
Jag ska klippa mig kl 16 och så ska jag åka och lämna bilen hos Henke och så ska jag ha hit Izolde. Men hur ska jag hinna allt innan hon ska lägga sig för natten?
Fredag blir det städning och tvättning och jag funderar på att göra en skön playlist nu ikväll och börja plocka undan och diska så det blir lättare att dammsuga, damma och skura på fredag. Så kan jag ta det rätt lugnt på fredag ändå.
Ska kolla igenom kläderna jag packat igen också och kolla om jag verkligen behöver allt det som jag redan lagt ner. För jag har en hel del annat som ska slängas med också.
Åh, jag kommer övertrassera vikten i massor känner jag på mig.
Hur ska jag klara mig på endast 20 kg? Det kommer inte gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0