19 dagar i rad

Nu har jag räknat ut att jag ska jobba 19 dagar på raken. Alla dagar är dock inte fulldagar, utan på helgerna är det 5 timmar. Men ändå. Inte en enda ledig dag. Hel dag! Det känns lite pissigt...
Men jag är ung. Jag är viril. Eller försöker jag bara lura mig själv nu?

Hur som helst så rullar veckorna på i snabb takt. Snart är det väl höst och jag står utan jobb igen. Inte helt utan men tillräckligt mycket utan.

I 2 dagar nu har det varit så kallt ute så jag på allvar nästan har fryst ihjäl ute på banan. Idag var det värst. Det blåste och var bara 10 grader. Men imorgon kommer det bli värst. 3-5 grader och spöregn. Härligt väder! Jag riktigt längtar efter att få kliva upp klockan 05:00 och sticka iväg och jobba. INTE!

Imorgon efter jobbet ska jag väl kanske hämta bilen. Jag hoppas han kan få tummen ur så jag kan åka med och hämta den då. Har försökt i 2 veckor nu. Jag skulle verkligen behöva en nu. Nu, nu, nu!

Izolde mår bra. Hon var här efter dagis i måndags. Jag gick och hämtade henne och sedan gick vi hem och åt middag och lekte lite med hennes kundvagn och varor som hon fick. Det tyckte hon var kul. Sedan gick vi och köpte mjukglass innan vi vandrade till parken för att kolla på Cirkusen och djuren. Där träffade vi Anna, Manne, Emma, Alfred och några till och pratade med dom ett tag innan vi kikade på kamelerna och kossorna och dom små hästarna med svarta prickar. Sedan lämnade vi av hennes hos sin pappa.
Hade tänkt hämta henne idag men då ville han ta med henne till IKEA för han skulle dit med sin bror och hans barn. Och i helgen åker dom till Vallentuna så då får jag inte träffa henne heller. Dessutom ska jag jobba fredagkväll och söndagmorgon, så jag kan ändå inte ha henne sovandes här. Och inte nästa helg heller för då ska jag jobba både fredag och lördagkväll. Men hon kan ju vara här på dagarna då. Så jävla trist att aldrig kunna ha henne en hel helg någon gång. Men midsommar, då jävlar ska hon vara här och jag ska INTE jobba ett jäkla piss då. Hoppas det är bra väder då, så kan vi cykla ut till Högbo med picknick och kika på midsommarstången och mysa i gräset. Det skulle vara hur mysigt som helst det!
Känns som jag aldrig träffar henne. Hela förra veckan var det något varje dag efter jobbet. Så jag kunde inte ha henne här alls. Vill ju ha henne här mest hela tiden. Men när jag får till bilen så kan jag ha henne några fler nätter mitt i veckan. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Viril? Manligt kraftfull, särskillt i sexuellt avseende??

2009-06-03 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0