Kommentarer

Någon, ANONYM, kommenterar mina blogginlägg på ett speciellt sätt.
Det är säkert massor med folk som får kommentarer som dom inte vill ha.
Men att hålla på att kommentera saker som dom inte har en aning om gör mig lite störd.
Speciellt när det handlar om min dotter.
Varför inte stå för vem man är och vad man skriver i folks bloggar?
Tycker det är fult att gömma sig bakom namnet Anonym. Då kan man lika gärna strunta i att kommentera över huvudtaget!
Men den här Anonym är säkert en sådan här Elitmorsa som är hemmafru och har 10 barn och inte bryr sig alls om något annat än sina barn.
Alla är inte lika, och tacka gud för det!
Men nu ska jag säga sanningen så kanske Anonym slipper fundera mer över saken:
Jag KAN inte ha min dotter mer än på helgerna, och oftast jobbar jag på helgen så då blir det så att jag hälsar på henne hos hennes pappa eller hämtar henne på dagis efter jobbet och har henne några timmar tills hon ska sova.
Hennes pappa och jag har kommit överens om att ha det på det här viset över sommaren eftersom jag har säsongsjobb och jag kommer sluta 2 oktober där. Sedan är jag i princip arbetslös och kan ha henne här hur mycket som helst igen.
Måndag, onsdag och fredag börjar jag klockan 06:00 och det är OMÖJLIGT för mig att få en dagisplats 05:30 på morgonen eftersom dagis öppnar 06:30. Visst kan jag bråka med chefen om att få börja senare dom dagarna jag har henne, men när hennes pappa till och med tycker att jag hellre ska åka och jobba nu när jag fått jobb så har vi kommit överens om det ihop!
Allt som har med henne att göra kommer vi överens om tillsammans. Vissa saker gillar vi båda mer eller mindre, men vi har väl lärt oss att kompromissa.
Och hur ska jag kunna ha henne dom helger jag börjar 21 eller 22 på kvällen och inte är hemma förren 3-4 på morgonen? Det är totalt omöjligt. Så då har vi löst det genom att vi ses hemma hos han nästan varje dag!
Men nu när jag har skaffat bil så kommer jag kunna ha henne här dom mornar jag börjar 7. Då hinner jag lämna henne innan jag börjar. Förut var det omöjligt att hinna ner till dagis och sedan cykla ut till jobbet innan klockan 7. Men nu ska det fungera.
Så jag hoppas att Anonym förstår min situation, även fast jag inte tror det, och kanske slutar skriva kommentarer om hur jag umgås med min dotter på för vis.
Jag kan inte göra mer än det som går........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0